Wstecz

rylko.pl

26%

Mobile - analiza procesu zakupowego

Badanie przeprowadzone przez Twisto.pl

wybranie i dodanie produktów

nawigacja
TAK NIE
kluczowe przyciski akcji są widoczne i dostępne z każdego miejsca koszyka
menu strony jest stale widoczne i jest do niego dostęp z każdego miejsca koszyka
menu strony zostalo zoptymalizowane do używania na urządzeniach mobilnych
proces zakupowy
TAK NIE
proces zakupowy został podzielony na kroki
proces zakupowy zostal zaprezentowany w formie graficznej i użytkownik wie, w jakim kroku się znajduje
liczba kroków w procesie została ograniczona do minimum
informacja na temat bieżącego kroku jest dobrze widoczna i wiadomo, jaki to etap procesu zakupowego
istnieje możliwość cofnięcia się do poprzednich kroków procesu
lokalizacja i wygląd ikony koszyka
TAK NIE
koszyk w prawej, górnej części ekranu
ikona koszyka jest zrozumiała (wózek sklepowy, koszyk, ew. torba)
ikona koszyka zawiera widoczną informację o liczbie sztuk zamówienia
tapnięcie w ikonę koszyka przekierowuje do koszyka lub rozwija podgląd koszyka na warstwie
elementy karty produktu
TAK NIE
na karcie produktu widoczny jest przewidywany termin dostarczenia produktu
dodawanie produktu
TAK NIE
przycisk dodawania do koszyka znajduje się w widocznej części ekranu (nie wymaga przewijania strony)
dodanie produktu do koszyka powoduje zmianę na ekranie: animację przeniesienie zdjęcia produktu do koszyka, otwarcie pop-upa, zmianę wyglądu ikony koszyka
po dodaniu produktu do koszyka pojawia się informacja potwierdzająca wykonanie operacji lub okno dodawania do koszyka
(jeśli się pojawia) okno dodawania do koszyka
TAK NIE
okno dodawania do koszyka zawiera nazwę kupowanego produktu
informacja o dodaniu produktu zawiera przyciski akcji np. kontynuuj zakupy lub przejdź do koszyka
okno dodawania do koszyka zawiera licznik sztuk z przyciskami +/- do zmiany ilości sztuk w koszyku
okno dodawania do koszyka zawiera czytelną cenę
okno dodawania do koszyka zawiera miniaturkę zdjęcia produktu
okno dodawania do koszyka zawiera upselling/crosselling

podgląd koszyka - krok pierwszy

konto użytkownika i zakupy bez logowania

dostawa

płatność

podsumowanie zamówienia

regulamin i zwroty

wersja mobile

Desktop - analiza procesu zakupowego

Badanie przeprowadzone przez Twisto.pl

koszyk i dodanie do koszyka

lokalizacja koszyka
TAK NIE
koszyk jest u góry po prawej stronie
koszyk zawiera informację o liczbie sztuk zamówienia
koszyk zawiera informację o całkowitym koszcie zamówienia
kliknięcie na ikonę koszyka przekierowuje do koszyka
pojawia się pop-up z informajcją o dodaniu do koszyka
dodanie produktu przekierowuje mnie automatycznie do koszyka
dostępność produktu w magazynie
TAK NIE
na karcie produktu widoczny jest przewidywany termin dostarczenia produktu
widoczny jest stan magazynu (np. zostało 5 sztuk w magazynie)
widoczna jest dostępność produktu (np. produkt dostępny/produkt niedostępny)
cross-selling
TAK NIE
sklep prowadzi intensywny cross-selling, sugerując dodatkowe produkty lub usługi
w koszyku widoczne są polecane produkty

koszyk - krok pierwszy

strona www

dane kontaktowe

dostawa

płatność

wsparcie

regulamin i zwroty

podsumowanie zamówienia