Wstecz

Bonito

64%

Analiza procesu zakupowego

Badanie przeprowadzone przez Twisto.pl

1. strona główna i nawigacja

Strona główna i nawigacja
TAK NIE
Strona główna ładuje się szybko.
Strona główna szybko i przejrzyście informuje użytkownika o jej przeznaczeniu i ofercie.
Strona jest przejrzysta i nie sprawia wrażenia przeładowanej treścią i elementami.
Logo/nazwa serwisu jest odpowiednio wyeksponowany/a w górnej części serwisu.
Logo/nazwa serwisu jest klikalne/a i prowadzi na stronę główną.
Menu strony zostało zoptymalizowane do używania na urządzeniach mobilnych (użytkownik nie jest zmuszany do ciaglego przewijania ekranu i przechodzenia ze strony na stronę).
Etykiety nawigacji głównej / menu są krótkie i treściwe.
Koszyk i logowanie znajdują się w przewidywalnym miejscu.

2. wyszukiwanie produktów i strona produktu

Wyszukiwarka
TAK NIE
Wyszukiwarka znajduje się w górnej części strony lub w nawigacji aplikacji.
Wyszukiwarka wyświetla podpowiedzi.
Podstrona wyników wyszukiwania wyraźnie informuje, jaka fraza była wyszukiwana.
Podstrona wyników wyszukiwania wyraźnie informuje o liczbie rezultatów wyszukiwania.
Istnieje możliwość filtrowania wyników wyszukiwarki.
Gdy brakuje wyników wyszukiwania strona/aplikacja podpowiada użytkownikowi co może zrobić.
Kategorie
TAK NIE
Nazwy kategorii są zrozumiałe i jednoznaczne.
Układ kategorii jest logiczny i intuicyjny (np. dla niej, dla niego, dla dziecka).
Każda kategoria zawiera co najmniej kilka produktów albo mniejsze podkategorie.
Istnieje możliwość filtrowania na stronie kategorii.
Istnieje możliwość sortowania wyników na podstawie standardowych kryteriów (np. cena, nazwa, popularność)
Serwis zawiera okruszki chleba, wskazujące na zagłębienie w serwisie.
Dłuższe listy elementów są podzielone (np. z zastosowaniem paginacji lub przycisku "załaduj więcej").
Użytkownik jest wyraźnie poinformowany, na której stronie rezultatów wyszukiwania się znajduje.
Z poziomu kategorii można dodać produkt do koszyka.
Strona produktowa
TAK NIE
Strona produktowa ładuje się szybko.
Pojedyncza strona produktowa koncentruje się wyłącznie na jednym produkcie i informacjach z nim związanych.
Strona produktowa zawiera wszystkie niezbędne informacje o produkcie (w zależności od specyfiki produktu: cenę, materiał, wykonanie, zastosowanie, sposób użycia, rodzaj produkcji, przeznaczenie, wymiary, itp.)
Strona produktowa zawiera zdjęcia i / lub filmy produktu.
Strona zawiera co najmniej jedno zdjęcie w dużej rozdzielczości, które użytkownik może powiększyć.
Strona produktowa zawiera oceny i opinie użytkowników (np. recenzja z podpisem użytkownika).
Zawiera w widocznym miejscu duży, czytelny przycisk call-to-action (np. kup teraz, zamów, dodaj do koszyka, etc.).
Strona produktowa pokazuje dostępność produktu i / lub stan magazynu.
Strona produktowa pozwala zapisać produkt na „liście życzeń” bez konieczności rejestracji na stronie.

3. rejestracja, logowanie i wprowadzanie danych

4. proces koszykowy

5. zwroty, kontakt i pomoc

6. wymagania ogólne

7. aplikacja (jeśli dotyczy)